Data publikacji w serwisie:

Kołodziejczak A., Mierzejewska L. (red.), 2021

Publikacja poświęcona jest określeniu miejsca i roli geografii społeczno-ekonomicznej w kształceniu geografów, a także rozważaniom nad przyszłością i kształtem geografii społeczno-ekonomicznej jako dyscypliny naukowej w procesie dydaktyki geografii w kontekście wyzwań przed nią stawianych. Nawiązuje przy tym do najnowszych wyzwań, także tych, które pojawiły się  w efekcie pandemii Covid-19.

Monografia ma nie tylko charakter informacyjny. Ze względu na fakt, że prezentowane są w niej doświadczenia wielu polskich uczelni, ale także wyzwania, nadzieje i obawy, związane z kształceniem w zakresie geografii społeczno-gospodarczej, stać się może inspiracją dla zespołów dokonujących zmian w programach studiów, mających na celu uatrakcyjnienie kształcenia na kierunkach geograficznych, zwiększenie zaangażowania studentów w proces samokształcenia oraz lepsze dopasowanie sylwetki absolwenta do wymogów rynku pracy.

Zapraszamy do lektury. Publikacja jest dostępna tutaj.

Dokumenty

Nazwa Numer Obowiązujący od / Kto wydał Pobierz plik
Geografia społeczno-ekonomiczna. doświadczenia, szanse i wyzwania w procesie....pdf 12.01.2022 Tomasz Herodowicz
PDF
Pobierz PDF Geografia społeczno-ekonomiczna. doświadczenia, szanse i wyzwania w procesie....pdf(5.1 MB)