Data publikacji w serwisie:

Dr inż. Adam Wronkowski laureatem grantu dydaktycznego UAM

Komisja dziewiątej edycji konkursu projakościowego Prorektora UAM ds. studenckich i kształcenia przyznała 35 grantów na zastosowanie Problem-Based Learning oraz 41 grantów na wdrożenie metody odwróconej klasy (ang. flipped classroom) do zajęć dydaktycznych. Wśród laureatów znalazł się dr inż. Adam Wronkowski.

Celem tej edycji konkursu, tym razem realizowanej w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza, jest wsparcie nauczycielek i nauczycieli akademickich we wdrożeniu aktywizujących metod dydaktycznych do zajęć.

Dr inż. Adam Wronkowski otrzymał grant dydaktyczny na wdrożenie metody Problem Based Learning w ramach przedmiotu Planowanie przestrzenne na poziomie lokalnym. Wdrożenie nowych metod do zajęć nastąpi w roku akademickim 2024/2025.

Gratulujemy!